onsdag, januar 25, 2006

Amager - Hvidovre 3-0 (25-20, 25-18, 25-17)

Infosport lyver aldrig (hvilket i øvrigt er en af de få ting Infosport har til fælles med Joni Mitchell). Men der er nok tale om dårlig indtastning eller en dårlig joke når der står at vi vandt 3. sæt 25-0.

Vi spillede en pænt dårlig kamp og fik udstillet alle vores svage sider (håber jeg) af et udmærket spillende Amager-hold.

Man kan kun glæde sig over at vi ikke render i en amputeret udgave af Gentoftes andethold her i elitekvalen, for så ville det da først gå rigtig galt.

Referat på hvk.dk.

Nå ja, her på siden bør jeg vel lige nævne at den efterfølgende afstemning antydede at jeg personligt var den eneste Hvidovre-spiller der kunne være indsatsen bekendt i denne kamp.

2 kommentarer:

Kasper sagde ...

Ja, nu holder en kamp jo ikke op med at eksistere bare fordi man glemmer den. Og hvis vi kan gøre noget for at forhindre at vi spiller lige så dårligt igen, vil jeg hellere bruge kampen til noget end bare at glemme den.

Men bortset fra det siger min kilde i Amager at du var vores største angrebstrussel på kanten. Så selv om du var bedre i søndags, så er der da blevet lagt mærke til dit fremskridt.

Anonym sagde ...

Ja, nærmere betegnet så var Tim i denne kamp den eneste kant, vi prioriterede i blokaden. Centerne var jo i store dele af kampen servet væk.

Tak for kampen, fornøjelsen var meget på vores side af nettet. Vi gik derfra i godt humør og satser på at holde det lige til vi ses d. 19. marts i Avedøre Idrætscenter. Og er klar til en gentagelse til den tid ;o)