torsdag, januar 12, 2006

Allstars

I Pokalfestival deltager jeg på holdet IHS Allstars, tænkt som et hold af tidligere elever på Idrætshøjskolen i Sønderborg. Det kommer ikke helt til at holde stik, men vi skulle i det mindste blive i overvægt. Det har primært været Tony Lauge Sand og Tim Christensen fra min klub (og begge IHS'ere) som har taget initiativet, og så har vi fået Christian Hansen (også fra Hvidovre), Nils Eriksen (Bedsted/Holte) samt en Casper fra Vordingborg og en Peter fra Hvidovre (som også er IHS'er).

Jeg formoder at det bliver mest for sjov, men selvfølgelig vil vi da gøre alt for at havne nede på banen mellem 1. og 2. sæt af herrefinalen, hvor præmierne efter sigende skal overrækkes.

Ja, og det kan det også blive meget fedt at se kampene søndag. Jeg holder måske en smule med Gentofte i herrekampen fordi jeg synes de fortjener en titel med det hold de har, og det arbejde de laver. Selv om jeg er gammel Skovbakken-spiller (og endda har spillet på hold med flere af SK-spillerne), har jeg sjovt nok lidt svært ved at identificere mig med det nuværende hold.

Ingen kommentarer: