tirsdag, september 19, 2006

Pokalsemifinale i syne?

Vi trak Spentrup i kvartfinalerne i Lufthansa Cup. Det virker som en gylden mulighed for at opnå en semifinaleplads og dermed vel nok det bedste resultat nogensinde for Hvidovre på herresiden.

Efter min vurdering var der tre hold der kunne betegnes som "en heldig lodtrækning" hvis målet var en semifinaleplads, og Spentrup var så absolut et af dem. Frederiksberg og DHG var i øvrigt de to andre som jeg troede på at vi ville have en god chance imod, men det kan også være at HIK er til at tale med. Amager synes i hvert fald at have presset dem i 1/8-finalerne.

Jeg føler at jeg allerede har skrevet alt for meget om Spentrup i mit liv, måske endda mere end Steen Steensen Blicher, men nu kommer der altså et nyt kapitel i sagaen.

Så lige nu vil jeg ikke sige andet end at vi har revanche til gode, medmindre man mener at vi fik den i Sverige.

Fik jeg nævnt at jeg da har været med i en pokalsemifinale før?

Ingen kommentarer: