fredag, januar 17, 2003

Klar til comeback - på et hængende hår

Efter en bureaukratisk feberredning kan jeg gøre comeback for Hvidovre i morgen lørdag mod Lyseng. Papirarbejdet er gået i orden i 11. time.

Hvidovre har dog Bent Kjøller med, og han er vel favorit til i hvert fald at starte inde som hæver, når han nu har både trænet og spillet med holdet hidtil i sæsonen. Martin Henningsen, en af de bærende kræfter, må blive i København på grund af en begravelse. Alligevel er Lyseng-kampen vel en af dem der skal vindes. Lyseng er efter min vurdering den mest oplagte kandidat til at slutte i bunden af gruppen, men det siger ikke nødvendigvis så meget, for det ligner en meget jævnbyrdig gruppe.

For mit eget vedkommende bliver det min første turneringskamp mod Lyseng nogensinde trods fire år i Århus. I træningskampe kan jeg ikke huske at have tabt til dem, hverken med Skovbakkens første- eller andethold. Og det er jo et herligt udgangspunkt for at undervurdere dem.