fredag, januar 12, 2007

Ny hæver

Der er vigtigere ting i livet end volleyball, men de finder sjældent vej til denne blog. Jeg har altid forsøgt at skrive om volleyball og holde siderne fri for privatliv, lommefilosofi og den slags.

Men... fredag den 5. januar blev jeg far til en lille dreng, og et eller andet sted kan det jo nok ikke undgå at få indflydelse på min volleyball. I hvert fald er drømmen om en professionel tilværelse i Italien nu opgivet definitivt (eller i hvert fald indtil drengen har lært italiensk).

Jeg regner dog med at være klar, når elitekvalifikationen går i gang. For vores vedkommende er det søndag ude mod Grøndal EV. Meget mere optakt får jeg nok ikke skrevet før 1. runde, og det er jo også til dels hans skyld.

Han har det i øvrigt godt og hedder indtil videre bare han (efter min store helt, Han Solo). Det er ham på billedet (altså ikke Solo).

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med forøgelsen :-)

Mikkel Hauge