tirsdag, november 30, 2004

Ny feature: Onsdagsarkivet

For noget tid siden fik jeg en fremragende ide: Denne side skulle have sin egen julekalender.

Men en kort selvkritik senere måtte jeg sande at jeg ikke har fantasi til at lave en interessant historie om en volleyballspiller der må så meget ondt igennem for at redde julen.

Min næste ide gik ud på at grave lidt i hukommelsen og skrive 24 skarpe anekdoter om de største volleyballkampe fra min egen karriere. Men at skrive hver dag i 24 dage rækker kræfterne vist ikke til.

Så i stedet lancerer jeg Onsdagsarkivet, hvor jeg hver uge vil fremdrage en speciel kamp fra min tid som divisionsspiller (snart otte år) i kronologisk rækkefølge.

Vi ved jo alle sammen at onsdag er den kedeligste dag med hensyn til volleyballnyheder, og så kan man jo passende kigge forbi her og læse lidt om en 3. divisionskamp fra 98.

Det er mit mål at få skrevet til Onsdagsarkivet hver uge, første gang i morgen. Så lav en kop te og slæb computeren med hen i den bedste lænestol. Rigtig god fornøjelse.

Ingen kommentarer: