søndag, december 15, 2002

Blandet nyt

Efterårssæsonen går på hæld, og nu følger tre uger uden større volleyballaktivitet og deraf følgende lav aktivitet her på siden. Men lidt sker der dog.



Tirsdag er der finaler i Lufthansa Cup. [pral] Jeg er med i presselogen og til VIP-arrangementet forinden [/pral]. Ville nu gerne have været med på banen, men sådan skulle det som bekendt ikke være. Jeg synes nu det ligner et par spændende finaler. De tidligere år har der gerne været et af holdene både hos mændene og kvinderne som var klar favorit og faktisk også vandt klart. I år er det ret svært at forudsige resultatet i de to kampe. Finalerne kan i øvrigt ses på Viasat Sport. Kvindefinalen sendes direkte fra 18.25 og mandefinalen forskudt 22.55, begge med en del genudsendelser i dagene efter. Læg mærke til at Viasat har givet udsendelserne den fine titel "Danish Cup Finale".

Skovbakken II har tilmeldt sig ASV's nytårsstævne i dagene 28.-29. december. Det plejer at være et fornøjeligt stævne med kun et ganske mildt fokus på det spillemæssige. Vi stiller med et lidt sammenskrabet hold, men havner nok også i 2. divisions-/danmarksserierækken.

Hvidovres 1. herrer er havnet i elitekvalifikationspulje 2, sammen med ASV, Spentrup, Rosenlund, PVC Lyngby og Lyseng. Efter min vurdering er det den stærkeste af de to grupper. Jeg regner selv med at stille op for holdet når min hovedopgave og flytning er vel overstået på et eller andet tidspunkt cirka midt i januar.