mandag, december 01, 2008

Frederiksberg - Hvidovre 1-3 (17-25, 18-25, 25-23, 17-25)

Det her var ikke ligefrem nogen mindeværdig kamp. Vi vandt den sikkert, men tabte også et unødvendigt sæt. Jeg tror ikke det får den store betydning i det lange løb, men det var fjollet, for vi sad virkelig på kampen.

Jeg synes ikke Frederiksberg kom med så meget. De modtog ikke specielt godt og var ikke specielt store, så de fik i perioder enormt svært ved at vinde deres angreb, og på den måde skabte vi ret let nogle komfortable føringer. Undtagen i 3. sæt, hvor stemningen var begyndt at blive lidt for "nu skal den bare køres hjem"-agtig. Vi mistede fokus, og en indskiftning af Martin og mig kom nok på det forkerte tidspunkt. I hvert fald leverede vi ikke varen og tabte sættet 23-25. Vi fik dog lov at spille videre, og 4. sæt blev vundet i sikker stil.

Jeg tror at Frederiksberg har mere at byde på, for cifrene i vores tre vundne sæt siger faktisk mere om deres problemer end om vores polerede spil. Min fornemmelse er at vi måske kun spillede omkring 80 procent af vores potentiale, så lad os se om vi finder de sidste 20 i næste weekend mod Bedsted.

Referat på hvk.dk.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Visst har vi mer att bjuda på.
För första gången denna säsong så var vårt mottagning helt OFF.
Vi hade 12 "noll" mottagningar i de två första seten utan att ni servade speciellt gott. Det säger väl det mesta..................