søndag, juni 08, 2008

Silly season 2

William introducerede vist udtrykket silly season, som jeg selv tog op, og kort efter spredte det sig til Morten Piil og Jörgen Larsson.

Som Jörgen så rigtigt påpeger, er udtrykket faktisk lidt malplaceret, fordi det normalt dækker over de mange rygter og tynde historier, som opstår i denne periode, hvor der ikke er så mange reelle nyheder. Men realiteten er jo, at det også er småt med rygter og historier.

I hvert fald på nettet, for arbejdet på de indre linjer er selvfølgelig i gang i alle klubber. Men der meldes ikke så meget ud, blandt andet fordi det er svært at få endelige tilsagn fra folk i god tid (sådan er markedet i øjeblikket), og nok også fordi folk bare ikke er så meget for at råbe rygterne ud på nettet i et så relativt lille miljø som det danske volleyballmiljø.

I Hvidovre vil vi nok være hemmelighedsfulde i lidt tid endnu. Men generelt ser tingene fornuftige ud, og jeg tror vi har en rigtig god mulighed for at sammensætte et virkelig stærkt 1. divisionshold.

Vi har sagt farvel til Jörgen. Det er ikke nogen hemmelighed (han skrev selv om det for over en måned siden). Efter to sæsoner virkede det bare som den rette beslutning både for holdet og Jörgen. Men tak til ham for to gode sæsoner, og held og lykke i en kommende klub, bare ikke hvis I skal møde Hvidovre. Nyhed om en ny træner hos os er forhåbentlig også nært forestående.

Og så har jeg udnyttet det stabilt gode vejr til allerede at være i sandet én gang! Det skal nok blive en forrygende sommer på strandene, hvor jeg vil kæmpe for at forbedre min 167.-plads på ranglisten (hvis jeg får tid).

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Når nu der ikke er andre, der kan bidrage med rygter, så kan jeg lige nævne, at Jarryd Christensen skifter til Lycurgus i Holland ifølge hans agents hjemmeside.

Mikkel V

Anonym sagde ...

Matt bliver i Aalborg ifølge hans blog.

Joakim Larsen forhandler med Falkenberg, men overvejer også at blive i Aalborg, ifølge hans blog