onsdag, juni 18, 2008

... hvis jeg får tid

Overskriften var de sidste ord i mit forrige indlæg og handlede om mine muligheder for at spille beachvolley denne sommer.

Og lynhurtigt blev jeg ramt af virkeligheden som far og jordemodermand. Den virkelighed holder mig i denne weekend mig hjemme hos sønnike og væk fra Feddet.

De næste weekender er også optaget, blandt andet af Hvidovre VK's tjans på Roskilde Festival. Men mon ikke man skal have sand mellem tæerne på Ishøj eller Hornbæk Strand. Jeg hører jo ikke til dem som synes beachvolley er åndssvagt bare fordi jeg ikke er særlig god til det.

Der er meget at skrive om, men med mange af emnerne virker det bare som om jeg vil kunne skrive noget mere meningsfyldt hvis jeg gemmer dem lidt. Lad os håbe på en travl juli måned på bloggen.

Ingen kommentarer: