mandag, juni 12, 2006

Beachvolley på lavt blus

Sæsonstart for Nestea Tour nærmer sig. Faktisk får du svært ved at nå at tilmelde dig Nyborg, hvis du først kommer i tanke om det når du læser dette.

Nå, men det bliver desværre ikke til mange stævner for mig i år. Alt muligt synes at komme i vejen. Først er der jo et par landskampe med dansk deltagelse, som jeg i min egenskab af DVBF-tilknyttet pressefætter skal dække. Derefter blander blandt andet en 60-års fødselsdag, et bryllup og en uges ferie sig i planlægningen.

Så lige nu lader det til at jeg kommer til at spille maksimalt to stævner, Feddet og Vejers. Heldigvis to af mine yndlingsstrande. Jeg regner med at det bliver sammen med min faste makker, Jakob Due Jakobsen. Men med det aktivitetsniveau bliver det nok heller ikke i år at vi spiller os op i danmarkseliten.

Jeg har i øvrigt været i sandet to gange allerede...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg kan se at din makker, store Due har fundet sig en ny at spille sammen med. Angutimmarik Nielsen Grønlands beachvolley-håb.....

Ses på sand

Tim C.