tirsdag, juni 20, 2006

Klar til Feddet

Jeg er tilmeldt Feddet sammen med Jakob Due Jakobsen, og som ventet blev det i Division Plus. Eliterækken er ret stærkt besat, og der er da også en del hold med eliteerfaring i plussen.

Hvis der ikke kommer nogen afbud, bør det blive en pulje med Jakob Møller/Claus Møller Madsen, Mikkel Toftløkke Andersen/Jesper Jensen og Kim Blanksø Pedersen/Claus Møller.

Jævnfør tidligere år forventer jeg at vi får en tredjeplads. Ubesejrede igennem puljen og kvartfinalen, og så taber vi til et hold vi burde have slået. Men lad os nu se.

Det bliver i hvert fald sjovt at spille igen. Jeg har nok fået mere smag for beach end jeg har haft tidligere, og hvis ikke jeg havde så forbandet svært ved at lette fra sandet, ville jeg måske endda være helt god til det.

Vi havde en udmærket gang træning mandag imod de yngre Due-brødre og vandt 4-3.

Ingen kommentarer: