torsdag, juli 10, 2008

Ishøj - here I come

Endelig begynder min beachsæson når jeg spiller på Ishøj Strand i weekenden. Jeg er tilmeldt sammen med Martin Henningsen, og på baggrund af tidligere meritter (mine 2 point fra Hornbæk sidste år, nu halveret til 1) har vi fået en seedning som nummer 42 i division. Målet er at leve op til seedningen.

Martin har åbent erkendt at han ikke har været på sand siden 2006, og jeg har allerede her på bloggen skrevet et par ord om min første og eneste træning i år... Så er undskyldningerne på plads, men vi har da begge to engang kunnet spille, så mon ikke en placering som nummer 42 skulle være opnåelig?

Det er ikke så logisk at jeg spiller så lidt, for jeg kan faktisk enormt godt lide beachvolley. Men selv om sporten har det her uorganiserede præg, hvor man bare lige skal tromme et par venner sammen for at kunne spille, virker det sært nok meget sværere for mig at passe ind i en hverdag med arbejde og familie. Jeg kan bedre få det til at fungere når man som i volleyball har (for mit holds vedkommende) tre faste aftener om ugen hvor man står til ansvar over for sit hold.

Derfor vil man på lørdag kunne se mig udføre en næsten total "koldstart" på beachsæsonen.

Foto: Morten Olsen, Photoevent.dk

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

undertegnede kan bevidne at det ikke er sandt at Martin ikke har været i sand siden 2006! sidste år (2007) i august spillede han faktisk med i en turnering på den permanente i Århus hvor han spillede sammen med Michal (polaken i ASV)

Hvordan de endte i turneringen kan/skal/vil jeg ikke udtale mig om men tror måske der kan findes noget om det et eller andet sted :-)

MVH
Flemming West

Kasper sagde ...

Så må der være tale om løgn, bluff eller dårlig hukommelse.

Unknown sagde ...

Flemming har ret.. Jeg slog bare op på Volleyball.dk og så hvornår jeg sidst havde spillet i DVBF regi.

Jeg tror at Michal og jeg spillede 4 kampe og vandt 2 (eller deromkring). Jeg husker også at vejret var fantastisk, men det har måske ikke så meget med spillet at gøre... :)

Martin