onsdag, juli 21, 2010

Om at råbe rigtig højt

Der er gået over tre måneder siden mit sidste indlæg, så bloggen er nu officielt i krise.

Den lange pause afspejler nok at jeg de seneste måneder ikke har været så dybt involveret i volleyball som tidligere. For det første er det ikke mit arbejde længere, for det andet er min karriere som spiller trappet alvorligt ned, og det betyder også at jeg faktisk ikke har rørt en bold den seneste halvanden måned.

Men måske kan man blæse på at man ikke oplever noget og bare skrive bloggen i gang? Ligesom de hold der blæser på at de ikke kan spille og bare prøver at råbe alt det de kan, indtil de selv tror på at de spiller godt.

Her kommer i hvert fald en liste over ting jeg godt kunne tænke mig at få skrevet lidt om:

- Opsummering af sidste sæson, i eliten og i 2. division.
- Lidt om alle mulige andre volleyrelaterede ting der sker i Hvidovre.
- Et kig frem mod næste sæson, både for eliten og for mig personligt.

Så hold øje med et nyt indlæg inden for de næste tre måneder.

Ingen kommentarer: