onsdag, marts 31, 2010

Mere slutspil

Vi tabte den første kamp i slutspillet 1-3 mod Holte.

Jeg var ikke med, men har set lidt video på Holtes side. Det er nok ikke urimeligt at sige at vi skuffede lidt, og at vi ikke var tæt på at vinde kampen.

KSV startede med et nederlag på 2-3 hjemme imod Ikast, og det må siges at være et endnu mere skuffende resultat. Men dermed er der i hvert fald lagt op til et brag af en kamp onsdag aften i Friheden, hvor KSV kommer på besøg. Med kun seks runder vil det være rigtig skidt at lægge ud med to nederlag, så begge hold er under pres for at vinde kampen.

Min rolle på holdet er stadig at være backup for Jonas. Jeg har været på holdsedlen i tre kampe, men har endnu ikke været på banen.

Jeg har misset tre af forårets kampe for andetholdet, men holdet formåede at vinde dem uden mig og placere sig på andenpladsen i 2. division øst. 15 sejre i 18 kampe er absolut godkendt. Som jeg har beskrevet tidligere, har det været svært for mig at gå helt vildt op i stillingen og den slags. Det ville på en eller anden måde heller ikke harmonere med vores indsats til træning.

På dansk volleyballs vegne kan jeg kun sige (lidt ligesom Lyngby i 1. division): Gid der kommer nogle flere unge spillere i sådan en række, og gid de bliver gode nok til at vippe os af pinden. Men så længe de ikke er, så har vi det fint med at ligge i toppen.

Ingen kommentarer: