fredag, august 28, 2009

Træningsstævne i Spentrup

I weekenden spiller eliteholdet træningsstævne i Spentrup. For dem der ikke fik mit pip med fra forrige nyhed, så er jeg overgået til kun at være løst tilknyttet førsteholdet. Det betyder at til et stævne som dette, hvor både Jonas og Dan skal med, kan jeg altså blive hjemme.

Spentrups elitestævne er blevet en tradition over de sidste tre-fire år, men det er første gang Hvidovre deltager i det. Blandt de øvrige hold er Ikast/SKF KFUM, Skovbakken og U19-landsholdet (med vores libero, Necdet, i truppen som hæver).

Elitedivisionens top 3-favoritter føler hinanden (og Wuppertal) på tænderne i Marienlyst. I den forbindelse vil jeg nævne at jeg forsøger at holde mit tidligere indlæg om klubskifter opdateret efterhånden som nyhederne drypper ind.

Ingen kommentarer: