mandag, august 24, 2009

Langsomme startere

Som nævnt var sæsonens første opgave et ministævne i Lyngby. Vores tre kampe endte i tre nederlag og nogle blandede oplevelser.

De to første kampe spillede vi ærlig talt på alt for lavt niveau og tabte til Lyngby og Holte uden at være vildt imponerede af modstanderne.

Tredje kamp blev en helt anden historie. En god kamp mod Gentofte, hvor vi tabte 1-2 efter at have tabt 1. sæt tæt og vundet det næste mere overbevisende. Men det var en kamp som viste at topniveauet er godt. De to første viste så til gengæld at vi skal finde et højere bundniveau. Men det er nu ikke noget der skaber dyb bekymring på dette stadig tidlige tidspunkt i forberedelserne.

Jeg må vel hellere nævne at jeg selv slet ikke var omklædt til stævnet. Tre hævere er én for meget, og med min nedsatte træningsmængde er jeg foreløbig udset til at være tredjehæver. Jeg træner fortsat med førsteholdet, men så længe Jonas Villund og Dan Aakesen er skadesfri, må jeg nok betragte mig selv som 2. divisionsspiller. Det er heldigvis en udvikling som jeg har det fint med. Bloggen her vil nok stadig primært handle om førsteholdet.

1 kommentar:

Kåre Rasborg sagde ...

Så mødes vi jo senere på året! =)